Kā maksimāli izmantot grāmatvedības firmu pakalpojumus?

Ikvienā uzņēmuma procesā ir būtiski domāt par iespējami augstāku efektivitāti, ar iespējami mazākiem resursiem panākot iespējami lielāko efektu. Jo dārgāki kļūst visi mums pieejamie resursi, jo svarīgāks kļūst šis efektivitātes jautājums. Vai aizdomājaties par to arī grāmatvedības kontekstā?

Ārpakalpojuma efektivitāte

Ja grāmatvedību uzticat ārpakalpojumu sniedzējiem, tad jau pašos pamatos par efektivitāti ir padomāts. Ārpakalpojums ir resursus mazāk paņemošais risinājums, jo šādā gadījumā uzņēmumā uz vietas nav nepieciešams iekārtot darba vietu grāmatvedim, tāpat nav jāmaksā visi algas nodokļi, vien laikus jāapmaksā rēķins par sniegtajiem pakalpojumiem.

Te noteikti var minēt arī citas priekšrocības, piemēram, nav nepieciešamības rēķināties ar grāmatveža atvaļinājumiem, sociālo labumu nodrošināšanu, slimības lapām utt. Bet, pats galvenais, ārpakalpojuma grāmatvedis veiks precīzi tos darbus, par kuriem būsiet vienojušies. Tādējādi to apjomu nosakāt jūs paši.

Svarīgas abas puses

Saprotams, ka efektivitāte, sadarbojoties ar ārpakalpojumu sniedzēju, nav atkarīga tikai no vienas puses. Tā ir sinerģija un abpusēja attieksme. Grāmatvedis strādās efektīvi, ja laikus saņems informāciju no klienta, ja visi dokumenti būs pieejami un nepieciešamā informācija sagatavota.

Ārpakalpojuma grāmatvedis ikdienā neatrodas uz vietas uzņēmumā, tāpēc visu informāciju, visticamāk, saņems elektroniski, un tās sniegšanas kvalitāte lielā mērā ir atkarīga no klienta. Tieši tāpēc jau sadarbības sākumā der vienoties par ērtāko sadarbības modeli un nosacījumiem abām pusēm.

Efektivitātes mēraukla

Mēdz teikt, ka labs grāmatvedis ir grāmatvedis, kurš nemaz nav jūtams, ar to domājot faktu, ka visi darbi ir izpildīti, kontrolējošās iestādes “klusē” un viss uzņēmumā ir kārtībā. Bet kā izmērīt efektivitāti?

Jo mazāk lieku “kustību” tiek veikts konkrētu darbu izdarīšanai, jo labāk. Iespējams, sākotnēji, algojot ārpakalpojuma uzņēmumu, var rasties jautājumi par to, kā noritēs sadarbība, kā to organizēt maksimāli efektīvi, iegūstot no šiem pakalpojumiem maksimālu atdevi.

Corsax eksperti ar prieku sniegs konsultācijas, palīdzēs novērtēt esošo situāciju un atrast risinājumus iespējami efektīvākai tālākajai darbībai. Konsultācijas laikā būs iespējams noskaidrot visu svarīgāko gan par dokumentu apriti, gan iespējamo sadarbības apmēru un citiem svarīgiem jautājumiem.

Sazinieties! Esam tepat tuvumā – gan digitālajā, gan fiziskajā pasaulē!