Mēs sniedzam grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumiem, filiālēm, ārvalsts komersantu pastāvīgajām pārstāvniecībām, kā arī nodrošinam atsevišķu grāmatvedības funkciju veikšanu, piemēram, nodokļa deklarāciju sastādīšanu un algu aprēķinus. Uzticot mums Jūsu grāmatvedības kārtošanu, Jums nebūs jāalgo savs grāmatvedis un Jūs varēsiet koncentrēties uz sava uzņēmuma pamatdarbību.

Kādēļ izvēlēties mūsu grāmatvedības pakalpojumus?

Grāmatvedības pakalpojumu sniegšana ir mūsu uzņēmuma pamatnodarbošanās un tādēļ mēs veltam visas pūles, lai šie pakalpojumi tiktu sniegtu kvalitatīvi un profesionāli. Katram grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam ir savas stiprās puses, un tādas arī ir mums. Un ja Jums ir svarīgas zemāk uzskaitītās mūsu stiprās puses un kompetences, tad mūsu sadarbība būs veiksmīga:

  • Mūsu grāmatvedības biroja speciālistiem ir vairāk kā 10 gadu darba pieredzi grāmatvedībā un nodokļu konsultāciju jomā starptautiskajās auditorfirmās;
  • Mums ir kompetence sarežģītos, netipiskos darījumos, tai skaitā starptautiskajā tirdzniecībā;
  • Darba gaitā mēs vērtējam nodokļu optimizācijas iespējas nodokļu normatīvo aktu ietvaros un, kas ir pat svarīgāk, vai Jūsu darbība nerada palielinātu nodokļu risku;
  • Pēc Jūsu izvēles mēs varam kārtot grāmatvedību gan Jūsu, gan mūsu birojā un ievērot strikti Jūsu noteiktos darba izpildes termiņus;
  • Nepieciešamības gadījumā varam veikt visu administratīvo dokumentu un līgumu izstrādi, kā arī sagatavot iekšējās darba drošības dokumentāciju;
  • Mēs spēsim profesionāli nodrošināt Jūsu interešu aizstāvību VID pārbaudēs un audita situācijās.

Kā uzsākt sadarbību ar mums?

Ja šobrīd meklējat grāmatvedi, vai vēlaties to nomainīt, būsim priecīgi tikties ar Jums, lai izrunāti sadarbības iespējas. Sazināties ar mums variet zvanot, rakstot uz norādīto epastu vai izmantojot mūsu pakalpojumu pieteikšanas formu spiežot “Pieteikt pakalpojumu”.

Grāmatvedības pakalpojumu cenas

Grāmatvedības pakalpojumu cenas tiek noteiktas atkarībā no uzņēmuma darbības sarežģītības un ikmēneša darījumu skaita. Aptuvenās cenas ir norādītas zemāk, bet tās var mainīties atkarībā no individuālās situācijas.

Neaktīvs

50 EUR/mēnesī

Nav darbinieki

Nav darījumi

Aktīvs

250 EUR/mēnesī

Līdz 4 darbinieki

Līdz 90 darījumiem

Mikro

80 EUR/mēnesī

Līdz 1 darbinieks

Līdz 30 darījumiem

Biznesa

450 EUR/mēnesī

Līdz 6 darbinieki

Līdz 150 darījumiem

Starts

150 EUR/mēnesī

Līdz 2 darbinieki

Līdz 60 darījumiem

Liels

600 EUR/mēnesī

Līdz 8 darbinieki

Līdz 200 darījumiem

Viens darījums tiek definēts kā:

  • Izrakstītais vai saņemtais nodokļa rēķins (preču pavadzīme-rēķins, čeks, rēķins);
  • Darbinieks;
  • Pamatlīdzekļa iegāde, rekonstrukcija, norakstīšana vai pārvērtēšana;
  • Ieņēmumu vai izdevumu orderis kases darījumiem;
  • Pieci bankas darījumi (t.i. 5 saņemti vai veikti maksājumi).