Mēs sniedzam grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumiem, filiālēm, ārvalsts komersantu pastāvīgajām pārstāvniecībām, kā arī nodrošinam atsevišķu grāmatvedības funkciju veikšanu, piemēram, nodokļa deklarāciju sastādīšanu un algu aprēķinus. Uzticot mums Jūsu grāmatvedības kārtošanu, Jums nebūs jāalgo savs grāmatvedis un Jūs varēsiet koncentrēties uz sava uzņēmuma pamatdarbību.
Kādēļ izvēlēties mūsu grāmatvedības pakalpojumus?
Grāmatvedības pakalpojumu sniegšana ir mūsu uzņēmuma pamatnodarbošanās un tādēļ mēs veltam visas pūles, lai šie pakalpojumi tiktu sniegtu kvalitatīvi un profesionāli. Katram grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam ir savas stiprās puses, un tādas arī ir mums. Un ja Jums ir svarīgas zemāk uzskaitītās mūsu stiprās puses un kompetences, tad mūsu sadarbība būs veiksmīga:
- Mūsu grāmatvedības biroja speciālistiem ir vairāk kā 10 gadu darba pieredzi grāmatvedībā un nodokļu konsultāciju jomā starptautiskajās auditorfirmās;
- Mums ir kompetence sarežģītos, netipiskos darījumos, tai skaitā starptautiskajā tirdzniecībā;
- Darba gaitā mēs vērtējam nodokļu optimizācijas iespējas nodokļu normatīvo aktu ietvaros un, kas ir pat svarīgāk, vai Jūsu darbība nerada palielinātu nodokļu risku;
- Pēc Jūsu izvēles mēs varam kārtot grāmatvedību gan Jūsu, gan mūsu birojā un ievērot strikti Jūsu noteiktos darba izpildes termiņus;
- Nepieciešamības gadījumā varam veikt visu administratīvo dokumentu un līgumu izstrādi, kā arī sagatavot iekšējās darba drošības dokumentāciju;
- Mēs spēsim profesionāli nodrošināt Jūsu interešu aizstāvību VID pārbaudēs un audita situācijās.
Kā uzsākt sadarbību ar mums?
Ja šobrīd meklējat grāmatvedi, vai vēlaties to nomainīt, būsim priecīgi tikties ar Jums, lai izrunāti sadarbības iespējas. Sazināties ar mums variet zvanot, rakstot uz norādīto epastu vai izmantojot mūsu pakalpojumu pieteikšanas formu spiežot “Pieteikt pakalpojumu”.
Grāmatvedības pakalpojumu cenas
Grāmatvedības pakalpojumu cenas tiek noteiktas atkarībā no uzņēmuma darbības sarežģītības un ikmēneša darījumu skaita. Aptuvenās cenas ir norādītas zemāk, bet tās var mainīties atkarībā no individuālās situācijas.
Neaktīvs
50 EUR/mēnesī
Nav darbinieki
Nav darījumi
Aktīvs
250 EUR/mēnesī
Līdz 4 darbinieki
Līdz 90 darījumiem
Mikro
80 EUR/mēnesī
Līdz 1 darbinieks
Līdz 30 darījumiem
Biznesa
450 EUR/mēnesī
Līdz 6 darbinieki
Līdz 150 darījumiem
Starts
150 EUR/mēnesī
Līdz 2 darbinieki
Līdz 60 darījumiem
Liels
600 EUR/mēnesī
Līdz 8 darbinieki
Līdz 200 darījumiem
Viens darījums tiek definēts kā:
- Izrakstītais vai saņemtais nodokļa rēķins (preču pavadzīme-rēķins, čeks, rēķins);
- Darbinieks;
- Pamatlīdzekļa iegāde, rekonstrukcija, norakstīšana vai pārvērtēšana;
- Ieņēmumu vai izdevumu orderis kases darījumiem;
- Pieci bankas darījumi (t.i. 5 saņemti vai veikti maksājumi).